جملآت عآشقآنه ...
تاريخ : جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:عاشقانه ها , , | 23:35 | نويسنده : ṧ▁ḱ

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند (!!!)

با توباید مثل بآرآن حرف زد ... (×)

 

 

 

✔ با مَن رَفت و آمد نَکُن ..

رفتن فعلِ قشنگی نیست ، با من فَقَط رآه بیآ .. آیکن علامت سوال,آیکن علامت تعجب,شکلک علامت تعجب,شکلک علامت سوال,آیکن علامت ها,آیکن علائم نوشتاری,آیکن های متحرک,آیکن های متنی,شکلک برای وبلاگ,شکلک برای پست ها,شکلک های فانتزی,شکلک دخترانه,شکلک صورتی,آیکن صورتی,آیکن های صورتی,دانلود آیکن

 

 

 

✔ بس کُــــن ..چقدر خیره به اَمواج میشوی ؟

دریا که مثلِ چشمِ تو زیبا نمیشود ... {!!!}

 

 

✔ اِمروز به پایان می رسد ، اَز فَردا برایم چیزی نگو ...

من نمی گویم فردا روز دیگریست ، فقط می گویم تو روز دیگری هستی !

تو فردایی ، همآنکه بآیـــــد به خاظرش زنده ماند !!

 

 

✔ تو در کِنار خودت نیستی و نمی دانی در کِنار توبودن چه حآلیــ دارد {!!!}

 

 

✔ می شود دوستم باشی ؟!

طلوع که سرگرفت بگویی : روزَت زیبا !

غصه ام گرفت بگویی : هستم!

دلگیر بودم بگویی : می شنوم !!

دلم می خواهد باشی ، جای همه ی نداشته هایم .. !!

 

 

✔ شاید برای تو فراوان باشد کسانی که اندازه ی من دوستت دارند ...

اما برای من کم که هیچ ، وجود ندارد کسی کِه اندازه ی تو دوستش داشته باشم (××)

 

 

✔ بعضی ترانه هارا می توان بار ها گوش داد ..

بعضی انسان هارا می توان بارها دوست داشت ..

 

 

✔ تمام دنیا را گشته ام ، کنارتو اما ؛

دنیای دیگریست !!

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: